Subject: Haljala Alexela liiklussõlm koostöölepingu sõlmimise soov
From: Taavi Lüütsepp <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:45:50 +0200

Tere

soovime teha koostöölepingu, et edasi liikuda ristmiku projekteerimise ja
ehitamisega.
vastan ka eelnevalt küsitud küsimustele:
Ajakava
2024 projekteerida ning ehitusload (võib venida ka kuni 2025)
1 aasta jooksul peale ehitusloa saamist plaan ehitusega alustada
Kõik teised osad v.a üle tee rajatav rekka parkla võib olla tuleb rajada
II etapis, et avame tankla ja tekitame piirkonda vajaduse ja seejärel
rajame suurema parkla. alguses lahendame parkimise esimesel kinnistul. Aga
see võib täpsustuda projekteerimise käigus.

--------------------------------

Ringristmiku lahendusega edasi liikumiseks tuleb meil esimese sammuna
huvitatud osapoole ehk Alexelaga sõlmida koostööleping.

Koostöölepingu sõlmimiseks peab huvitatud osapool selleks avaldama
omapoolset valmisolekut ning esitama meile taotluse. Taotlus tuleb esitada
e-posti

aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Koostööleping peab hõlmama nii projekteerimist kui ka hilisemat ehitamist.

Koostöölepingu sõlmimiseks on meil vajalik teada huvitatud osapoole
täpsemat ajakava plaanitud tegevustele.

Kas projekteerimisele järgneb koheselt ka ehitus? Kui ei järgne
projekteerimisele kohe ehitust, siis millal on hinnangul kavas ehituseni
jõuda?

Koostöölepingu sõlmimisel me peame hindama võimalikku tegevuskava nii
ajaliselt kui mahuliselt.

Taavi Lüütsepp • Ehitusjuht
+372 5027692 • [email-masked] <mailto:[email-masked]>
AS Alexela • Roseni 11, 10111 Tallinn
www.alexela.ee <https://www.alexela.ee/>